• Gratis verzending vanaf € 49,95*
  • Eenvoudig retourneren binnen 30 dagen*
  • Betaling in termijnen mogelijk*

Retourneren

Retourneren of omruilen

Het kan altijd voorkomen dat een product niet aansluit bij je wensen of verwachtingen. In dit geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst eenvoudig terugsturen via het retourportaal.

Let op: heb je via Bol.com besteld? Gebruik dan het retourportaal van Bol.com.

Mag ik mijn producten retourneren?

We vragen om het product in originele staat te verpakken in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk en beoordeel het product net zoals je het in de winkel zou doen. Bijvoorbeeld: haal een buitenhaard uit de doos en bekijk deze van alle kanten goed, maar stook er niet direct een vuurtje in: Is het product incompleet, vervuild of gebruikt: Helaas kunnen we deze niet vergoeden.

Let op: wij verkopen grote artikelen zoals palletkussens en palletbanken, de verzendkosten op deze artikelen zijn erg hoog, daarom moeten we een vergoeding vragen voor de retourzending. Voor het retourneren van palletkussens vragen wij een vergoeding van 50% op de werkelijke retourkosten: 8,00 euro per doos. Deze kosten worden in mindering gebracht bij de terugbetaling.

Retour op laten halen ?

Omdat wij grote artikelen verkopen ben je misschien niet in staat om deze zelf terug te brengen bij een DHL servicepunt. Daarom bieden we de DHL pick-up service: Op elke doordeweekse dag kan er een pick-up geboekt worden. Een dagdeel of tijdstip is helaas niet te bepalen. De vaste kosten voor een pick-up zijn 25,00 euro (ongeveer 50% van de werkelijke kosten). Deze worden verrekend bij de terugbetaling.

Een product omruilen?

In het retourportaal kun je aangeven of je een product wilt omruilen voor een ander product van dezelfde prijsklasse. Wanneer je dit aangeeft ontvang je het nieuwe product een dag na ontvangst van je retour.

Het kan gebeuren dat een product niet meer op voorraad is of uit het assortiment is, in dit geval storten we het aankoopbedrag terug zodat je zelf kunt kijken voor een alternatief. Wil je het nieuwe product op een ander adres of een andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op.

Hoe retourneer je een product?

1. Aanmelden
Meld je retourzending binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling aan via het retourportaal (knop hieronder), selecteer de te retourneren artikelen en kies de gewenste retourmethode. Heeft u meer dan 1 pakket? Geeft het aantal pakketten aan. Laat ons weten of je het product wilt ruilen voor een product van dezelfde prijsklasse of je geld terug wilt.

Let op: gebruik het ordernummer van 2L Home.
2. Inpakken
Plaats het item in de doos, voeg de originele pakbon toe en verwijder het oude etiket van de doos.
3. Versturen
Breng je pakket binnen een week na het aanmelden naar een afgiftepunt of laat je pakket ophalen door gebruik te maken van de ophaalservice (afhankelijk van welke retour methode je hebt gekozen).
4. Terugbetaling
Zodra je retour door ons ontvangen en gecontroleerd is, kun je binnen 5 werkdagen je geld terug verwachten. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan geven wij de wijziging zo snel mogelijk door aan Afterpay.

Read in English