• Gratis verzending vanaf € 49,95
  • Eenvoudig retourneren binnen 30 dagen
  • Voor 15:00 besteld, morgen in huis*
  • Klantenservice tot 17:00

Retourneren

Retourneren of omruilen

Het kan altijd voorkomen dat een product niet aansluit bij je wensen of verwachtingen. In dit geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst eenvoudig terugsturen.

Mag ik mijn producten retourneren?

We vragen om het product in originele staat te verpakken in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk en beoordeel het product net zoals je het in de winkel zou doen. Bijvoorbeeld: haal een buitenhaard uit de doos en bekijk deze van alle kanten goed, maar stook er niet direct een vuurtje in. Is het product incompleet, vervuild of gebruikt: Helaas kunnen we deze niet vergoeden

Wat kost retourneren?

In de doos van uw bestelling vindt u een retourlabel en retourformulier, hiermee breng je het pakket gemakkelijk naar een DHL parcelshop. Daarnaast kunt u via het DHL retourportaal een ophaalopdracht inplannen. De werkelijke kosten die wij van DHL krijgen berekenen we door. Deze worden afgetrokken van het bedrag dat we terugstorten. De kosten voor het retourneren zijn:

  • Pakketten kleiner dan 80cm x 50cm x 35cm: €7,95
  • Pakketten groter dan 80cm x 50cm x 35cm: €14,95

Goed om te weten: wij berekenen de kosten eenmalig per retourzending (dus niet per doos). Mocht je zelf het artikel goedkoper kunnen retourneren wordt er niks in rekening gebracht (dit graag aangeven op het retourformulier).

Let op: heb je bij Blokker.nl, HomeDeco, Bol.com, Leen Bakker, Amazon, Real of FonQ.nl besteld? Dan is retourneren altijd gratis.

Hoe werkt de terugbetalen?

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je product storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Mocht het rekeningnummer onbekend zijn bij ons dan nemen we contact met je op.

Een product omruilen?

Op het retourformulier kun je aangeven of je een product wilt omruilen voor een ander product van dezelfde prijsklasse. Wanneer je dit aangeeft ontvang je het nieuwe product een dag na ontvangst.

Het kan gebeuren dat een product niet meer op voorraad is of uit het assortiment is, in dit geval storten we het aankoopbedrag terug zodat je zelf kan kijken voor een alternatief. Wil je het nieuwe product op een ander adres of een andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op.

Hoe retourneer je een product?

Pakket zelf afgeven bij een DHL parcelshop:

  1. Het retourlabel en retourformulier vind je in de doos van de bestelling.
  2. Vul het retourformulier in.
  3. Laat ons weten of je het product wilt ruilen of je geld terug wilt.
  4. Plaats het item in de doos (verpakt in de originele verpakking).
  5. Plak het retourlabel over het oude etiket op de doos.
  6. Vergeet niet het retourformulier in de doos te stoppen.
  7. Geef je pakket af bij een DHL locatie.
  8. Vraag bij de DHL locatie om een verzendbewijs.
  9. Na ontvangst van de retourzending kan het 1 - 5 werkdagen duren om de retour te verwerken.

Via het retourportaal een ophaalopdracht inplannen:

  1. Het retourlabel en retourformulier vind je in de doos van de bestelling.
  2. Vul het retourformulier in.
  3. Laat ons weten of je het product wilt ruilen of je geld terug wilt.
  4. Plaats het item in de doos (verpakt in de originele verpakking).
  5. Meld het pakket aan via het DHL retourportaal.
  6. Vul alle gegevens in.
  7. Verwijder alle oude labels van de doos. De DHL-chauffeur neemt zelf de retourlabels mee.
  8. Vergeet niet het retourformulier in de doos te stoppen.
  9. DHL haalt de retour op op de aangegeven datum.
  10. Na ontvangst van de retourzending kan het 1 - 5 werkdagen duren om de retour te verwerken.
  • **Vul bij Referentie je ordernummer in.
  • **Let op: doorloop per pakket 1 x het DHL retourportaal. Heb je 3 pakketten? Doorloop dan 3 keer het retourportaal.

Klik hier om naar het retourportaal te gaan >>

Klik hier om het Retourformulier te downloaden >>